Ana içeriğe atla

Honda Civic 2020 İnceleme

 Genel Bakış

    Bir zamanlar sadece basit bir ulaşım olan mütevazı Honda Civic, arzu edilen ve sürmesi eğlenceli bir kompakt otomobile dönüştü. Sedan veya pratik bir hatchback olarak temin edilebilen Honda Civic 2020, modele bağlı olarak 158 hp 2.0 litrelik dört silindirli veya turbo şarjlı 1.5 litrelik seçiminiz ile 174 veya 180 beygir güç üretiyor. Honda, en az donanımlı otomobil modelinde bile otomatik acil durum freni, uyarlanabilir hız sabitleyici ve şerit tutma asistanı gibi birçok standart sürücü yardım özelliği ile dolduruyor. İşin garibi, modern bilgi-eğlence özellikleri standart değil; temel LX modeli, radyo ayarı sunan ve başka pek bir şey olmayan küçük bir dokunmatik ekrana sahiptir. Temel model olmasına rağmen, Civic, çoğu alıcıyı memnun etmesi gereken kompakt bir otomobil ve biz de tavsiye etmekten mutluluk duyuyoruz.

2021'de Yenilikler Neler?

Bunu söylemenin kolay bir yolu yok: Civic'in coupe gövde stili 2020 model yılından sonra öldü. Sedan ve hatchback modelleri yaşıyor, ancak Honda 2022 model yılı için tamamen yeni bir Civic planlıyor. Bu başlangıcı 2021 baharında görmeyi umuyoruz.



Motor, Şanzıman ve Performans

Civic'in dört silindirli motorları enerjik, daha pahalı - ama daha güçlü - turbo şarjlı versiyon tercihimizi hak ediyor. Harika bir motor. Testlerimizde, Civic Touring test arabamızı hevesle stop lambalarından uzaklaştırdı. Altı ileri manuelin hafif ve net hareketini isteğe bağlı sürekli değişken otomatik şanzımana tercih etmemize rağmen, CVT hiçbir şekilde kötü bir ortak değildir - aslında piyasadaki en iyilerden biridir. Gerçek anlamda her şeyi kapsayan Civic, konfor ve sürücü katılımı arasında mükemmel bir denge kurar. Yumuşak sürüşü, duyarlı direksiyonu ve atletik sürüş dinamikleri pilotu keyifli hale getiriyor. Ne rahat ne de sert, Civic'in sürüş kalitesi tam olarak doğru. Hızlı, iyi ağırlıklı ve şaşırtıcı bir şekilde hissedilen direksiyon, Civic'i pilotu çok daha keyifli hale getiriyor. Daha sportif hisler arayanlar, daha hızlı direksiyon özelliğine sahip Spor versiyonlarını düşünmelidir. İyi bir his veren sağlam bir fren pedalına sahip olmasına rağmen, frenler rakiplerin durdurma becerisinden yoksundur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Skoda Kodiaq 2020 İnceleme

Skoda Kodiaq 2020, Peugeot 5008, Nissan X-Trail, Kia Sorento, Land Rover Discovery Sport ve Volkswagen Tiguan Allspace gibi modellerle rekabet eden, yedi koltuklu büyük bir SUV. Peugeot 5008 ona yaklaşırken, Kodiaq, özellikle yedi koltuklu statüsü göz önüne alındığında, rekabet söz konusu olduğunda bir fiyat avantajına sahip. Doğru, bunu giriş seviyesi SE donanımında belirtmeniz gerekecek (diğer tüm donanımlarda standarttır), ancak yedi koltuklu yükseltme dikkate alındığında bile Kodiaq, araba yolunuzda sahip olabileceğiniz yedi koltuklu bir SUV olmaya devam ediyor. Yine de bir değer teklifinden daha fazlasıdır. Skoda Kodiaq 2020 aslında daha çok örneğin doğru direksiyon, iyi bir vites kutusu ve iyi değerlendirilmiş süspansiyonla sürmeyi içeriyor. Sürüşünü bozan 20 inçlik devasa jantlara sahip Sportline versiyonundan kaçındığınız sürece, meraklı sürücüler için Peugeot 5008 veya Nissan X-Trail'den daha keskin bir seçimdir. Aynı zamanda, birçok SUV'dan daha yüksek bir sürüş pozis

Otomatik Vites Araba Nasıl Kullanılır?

 Bir zamanlar sadece yaşlı sürücüler ve manuel araba kullanamayanlar arasında popüler olan otomatik arabalar artık sıradan. Bir manuele göre sürmek yalnızca daha kolay (ve daha rahatlatıcı) olmakla kalmaz, bazı durumlarda yakıt açısından daha iyi olabilir ve bakım maliyeti daha düşük olabilir. Ancak daha önce otomatik bir araba sürmediyseniz, tekerleğin arkasına geçmek çok kolay olabilir ve bir debriyaj pedalının olmaması ve vites değiştiricinin sunduğu seçenekler dizisi karşısında kafanız karışabilir. Şimdi gelin size Otomatik Vites Araba Nasıl Kullanılır? onu anlatayım. Daha fazla bilgi istiyorsanız mavi linke tıklamanız yeterlidir.  İşte hızlı bir şekilde nasıl başlayacağınız. Başlamadan önce Çoğu otomatik şanzıman, "P" (park için), "R" (geri), "N" (boş) ve "D" (sürüş) arasında seçim yapmanıza izin verir. Park yalnızca durduğunuzda ve arabadan indiğinizde kullanılmalıdır. Bu, şanzımanı "kilitler" ve kaymasını önler (ancak park hali