Ana içeriğe atla

Skoda Kodiaq 2020 İnceleme

Skoda Kodiaq 2020 İnceleme

Skoda Kodiaq 2020, Peugeot 5008, Nissan X-Trail, Kia Sorento, Land Rover Discovery Sport ve Volkswagen Tiguan Allspace gibi modellerle rekabet eden, yedi koltuklu büyük bir SUV. Peugeot 5008 ona yaklaşırken, Kodiaq, özellikle yedi koltuklu statüsü göz önüne alındığında, rekabet söz konusu olduğunda bir fiyat avantajına sahip. Doğru, bunu giriş seviyesi SE donanımında belirtmeniz gerekecek (diğer tüm donanımlarda standarttır), ancak yedi koltuklu yükseltme dikkate alındığında bile Kodiaq, araba yolunuzda sahip olabileceğiniz yedi koltuklu bir SUV olmaya devam ediyor.

Yine de bir değer teklifinden daha fazlasıdır. Skoda Kodiaq 2020 aslında daha çok örneğin doğru direksiyon, iyi bir vites kutusu ve iyi değerlendirilmiş süspansiyonla sürmeyi içeriyor. Sürüşünü bozan 20 inçlik devasa jantlara sahip Sportline versiyonundan kaçındığınız sürece, meraklı sürücüler için Peugeot 5008 veya Nissan X-Trail'den daha keskin bir seçimdir. Aynı zamanda, birçok SUV'dan daha yüksek bir sürüş pozisyonuna sahiptir, bu da sizi hoş bir şekilde dik bir şekilde ve iyi bir görüşle oturmanızı sağlar.

Yapım kalitesi genellikle güçlüdür ve yer yer bir veya iki pürüzlü kenar olmasına rağmen, genel izlenim iyi tasarlanmış bir arabadır. İlk iki sıradaki iç mekan mükemmel ve arkadaki iki koltuk kısa yolculuklarda çocuklar veya yetişkinler için en iyi şekilde ayrılmış olsa da, yine de mükemmel bir eklentidir. Geniş bir bagaj ekleyin (en arkadaki koltuklar düşürüldü) ve Kodiaq’ın aile dostu kimlik bilgileri açıkça görülüyor.

Giriş seviyesi 1.5 litrelik benzin haricinde, Kodiaq’ın tüm motorları 2.0 litre boyutundadır. Muhtemelen susuz kalan ve kesinlikle gerekenden daha pahalı olan 187 hp'lik bir benzin, muhtemelen en iyi şekilde kaçınılandır. Sonuç olarak, 47.9mpg'ye varan resmi ekonomisi sayesinde, ister daha yüksek kilometreleri kat edin ister arabayı düzenli olarak yüklemeyi planlayın, 148hp 2.0-litre dizeli tavsiye ederiz. En güçlü benzinli motorda olduğu gibi satın almak oldukça pahalı olsa da standart aralığın en üstünde 187 beygirlik 2.0 litre dizel bulunuyor. Amiral gemisi Skoda Kodiaq vRS, ayrıca incelediğimiz 237hp dizel motorla da mevcuttur.

Dört tekerlekten çekiş, 148 hp motorla isteğe bağlıdır ve daha güçlü dizel motorlarda standarttır. Bazı motorlarda altı ileri manuel şanzıman bulunmasına rağmen, çoğu araca yedi vitesli çift kavramalı otomatik şanzıman takılmıştır.

SE ile başlayan etkili yedi trim seviyesi vardır. Bu, 18 inç alaşım jantlara, sekiz inçlik bir bilgi-eğlence sistemine ve LED farlara, park sensörlerine, bir arka kol dayanağına ve hız sabitleyiciye sahiptir. Ayrıca yedi koltuklu olarak da mevcuttur.Sıradaki ve 2020 serisinde yeni olan SE Drive. Alaşım jant boyutunu 19 inç'e çıkarır ve bir geri görüş kamerası, uydu navigasyonu, LED ambiyanslı iç aydınlatma, LED arka ışıklar, bir yıllık Infotainment çevrimiçi aboneliği ve renkli bir seyahat bilgisayarı içerir.

Ürün yelpazemiz, 19 inç alaşımlar, tam LED dış aydınlatma, piyano siyahı iç kaplama, ısıtmalı ön koltuklar, elektrikli bagaj kapağı, anahtarsız giriş ve uydu navigasyon ve Wi-Fi özellikli 9,2 inç dokunmatik ekranlı SE L'dir. Fi. Deri ve mikro süet döşeme, lüks hissine katkıda bulunur ve burada çoğu aileyi etkilemek için yeterli teknoloji vardır.

Sportline modeli, sportif bir stil paketi ve motor sporlarından ilham alan bazı iç dokunuşlar alırken, Edition lüks bir donanım seviyesi ve deri döşeme ve ekstra güvenlik kiti ile birlikte kendi dış görünümü sunuyor. Panoramik sunroof, krom ızgara, ön park sensörleri, ortam aydınlatması, ısıtmalı ön cam, iç yükseltmeler ve Canton stereo ile amiral gemisi L&K kaplamasının hemen altında yer alıyor. İstenen bazı yükseltmeleri içerirler, ancak Kodiaq'ı rahatsız edici derecede pahalı hale getirir, bu nedenle SE L ve bunun yerine bazı iyi seçilmiş seçeneklere bağlı kalmanızı öneririz.

Kodiaq'ın off-road kişiliğini vurgulamak için çok daha fazlasını yapan başka bir model var. Bu Kodiaq Scout ve hiyerarşide Edition'ın altında yer alırken, aslında satın almak daha pahalı. Bunun nedeni, zorlu yol paketi ve standart dört tekerlekten çekiş gibi ekipmanlarla birlikte sunulmasıdır; bu, dövülmüş pistte yeteneklerini artırırken, bir stil paketi tüm arazi amaçlarını görsel olarak belirtir. Ancak, Scout paketinin farklı özelliklerini ayrı ayrı satın alabilirsiniz ve gerçekten ihtiyacınız varsa dört tekerlekten çekişli bir SE belirtirseniz daha iyi bir değer elde edebilir.

Bağımsız kuruluş Euro NCAP tarafından yapılan çarpışma testlerinin ardından Kodiaq, yetişkin ve çocuk yolculara sunduğu etkileyici koruma sayesinde beş yıldız puanı aldı ve standart bir otomatik acil durum fren sistemi için verilen ekstra kredi. Bu, büyük Skoda’nın en değerli, aile dostu SUV olma konumunu güçlendiriyor. Kodiaq, 202 ürünümüzde kesinlikle etkiledi

Skoda Kodiaq 2020 İnceleme


Skoda Kodiaq 2020 Genel Bakış

Skoda Kodiaq 2020 İnceleme yazımızda genel bakış olarak. Çek firmasının bayilerine başka bir alıcı yükü getirecek yedi koltuklu bir geçit. 4x4 ile alabilirsin ve yeterli yerden yükseklik, 2,5 ton çekme kapasitesi ve arazi modu var. Ama daha çok bir emlak arabasına benziyor. Nissan X-Trail veya Kia Sorento ile hemen hemen aynı aile görevini yapacak.

Bir Land Rover Discovery Sport, çerçevenin içindedir ve pahalı rakipse en çok arzu edilenidir ve daha fazla off-road pirzolası vardır. Büyük görünüyor, ama bu bir aldatmacadır. Alçak bir çatı, onu görsel olarak uzatır. Aslında bir Octavia station'dan yalnızca 4 cm daha uzun. Bu nedenle, şehir okulları tarafından işletilen işler veya çok katlı otoparklar için göz korkutucu derecede hantal değildir.

Skoda Kodiaq 2020 İç Tasarım

Bir araba yedi vücut taşıyorsa, bunların hepsinin aynı boyutta olma ihtimali düşüktür. Kodiaq koltuklar kayar, böylece herkes ihtiyaç duyduğu şeyi alabilmelidir. Yine de altıncı ve yedinci koltukların arkasında piknik için yer olacak. Yedinci koltuğu katlarsanız, bagaj oldukça kullanışlı hale gelir. Yedinci ve altıncı koltukları yere katlarsanız, devasa bir bagaj kendini gösterir. Kodiaq'ın en üst versiyonu, orta konsolda Grubun en yeni kapasitif dokunmatik tablet ekranını kullanıyor. Plastiğin çoğu yumuşak yüzeylidir ve sıkıca yerleştirilmiş metalik süs halkaları ve parlak dekor ile güzelce süslenmiştir.

Skoda Kodiaq 2020 Sürüş, Motor ve Performansı

Skoda Kodiaq 2020 İnceleme


Skoda Kodiaq, boyutları düşünüldüğünde sürmesi oldukça keyifli bir otomobil. Direksiyonu hassas ve arabayı yola koymayı kolaylaştırıyor ve Kodiaq'ın yüksekliğine rağmen viraj alırken gövdenin eğimi iyi kontrol ediliyor. Kendimizi test sürüşlerimizde beklediğimizden daha çok eğlendiğimizi bulduk, ancak Kodiaq’ın süspansiyonu darbelerle iyi başa çıktığı için çoğu versiyonda bu rahatlık pahasına gelmedi. Peugeot 5008 kadar pürüzsüz bir sürüş değil, ancak Kodiaq sonuç olarak daha keskin ve süspansiyonu da Nissan X-Trail’den daha iyi çalışıyor.

Sportline versiyonundan kaçınmanızı öneririz, çünkü düşük profilli lastiklere sahip devasa 20 inçlik alaşım jantlarda geliyor. Bunlar Kodiaq'ı SE L'den daha iyi bir sürüş yapmaz, ancak sürüşü rahatsız edecek kadar sağlam hale getirir. Skoda Kodiaq vRS'ye daha iyi performans göstermesi için daha fazla ince ayar eklendi ve değişiklikler oldukça kapsamlı olduğu için ayrı ayrı gözden geçirdik.

Opsiyonel bir "Sürüş Modu Seçimi" özelliği, Normal, Eko ve Spor modları arasında geçiş yapmanıza, bunu yaparken hızlanmayı, vites kutusunu (otomatik bir seçtiğinizi varsayarak) ve direksiyon özelliklerini ayarlamanıza olanak tanır. Ancak, yarattığı farkın, eklenen maliyeti haklı çıkarmak için yeterince ikna edici olduğunu düşünmüyoruz. Olduğu gibi, Land Rover Discovery Sport virajlarda daha eğlenceli, ancak çok daha pahalı bir otomobil ve Kodiaq'ın sürüşünden ödün vermek istemeyiz - büyük 19 inçlik jantlarda bile, Skoda engebeli yollarla hayranlık uyandıracak şekilde başa çıkıyor .

Kodiaq'ın ne kadar sessiz olmasından da etkilendik. Rüzgar ve yol gürültüsüne karşı son derece iyi yalıtılmıştır, dizel motor itildiğinde bile yumuşak ve sessizdir. Bu arada, dört tekerlekten çekiş mevcut olmasına rağmen, düzenli olarak zorlu yol koşullarıyla karşılaşmadığınız veya ağır yükleri çekmediğiniz sürece gerekli olduğunu düşünmüyoruz. Gevşek veya kaygan yüzeylerde daha iyi çekiş sağlar ve aynı zamanda bir nebze her türlü arazi kabiliyetine sahiptir, ancak Kodiaq'ın Land Rovers'ı ormanda takip etmesi amaçlanmamıştır.

Skoda Kodiaq benzinli motorlar

1.5 litrelik bir benzinli motor, 148bhp ile menzile başlıyor ve Kodiaq'ı manuel veya otomatik şanzımanla 9,9 saniyede 0-100 km / s hıza çıkarıyor. Bu saygın bir rakam, ancak motorun büyük Kodiaq'da oldukça sıkı çalışması gerekiyor gibi geliyor, bu nedenle bu motor şehir içi sürüş için en uygun olanı. Güçlü 187bhp 2.0 litrelik benzinli motor, daha güçlü benzinli bir seçimdir, ancak bu, yüksek fiyatı ve yakıt tüketimi nedeniyle nadir bir seçenek olabilir. SE L donanımından temin edilebilir, Kodiaq'ı 7,7 saniyede 0-100 km / s'den alır. 187bhp 2.0 litrelik benzinli motor, dört tekerlekten çekişe ve yedi ileri otomatik DSG'ye sahiptir - burada önden çekiş veya manuel seçenek yoktur .

Dizel motorlar

Volkswagen Grubu’nun kendini kanıtlamış 2.0 litrelik dizelleri burada devreye giriyor ve güçlü, verimli performans sergiliyorlar. 148bhp versiyonu, çoğu sürücüyü tatmin edecek ve engebeli yollarda güçlü bir his veren 0-62mph 9.8 saniyelik süresiyle doğru miktarda güce sahiptir. Biraz daha fazla performans istiyorsanız, 0-100 km / s'den 8.6 saniyede giden 187bhp'lik bir versiyonu da vardır.

148bhp versiyonu varsayılan olarak yedi vitesli bir DSG'ye sahiptir, ancak dört tekerlekten çekişi seçerseniz manuel bir şanzıman da belirtebilirsiniz. 187 beygirlik 2.0 litre dizel, yedi ileri DSG otomatik şanzıman ve yalnızca dört tekerlekten çekiş ile birlikte gelir. Bu biraz utanç verici, çünkü Sportline versiyonu bu vites kutusu ile biraz halsiz ve hızlanırken tekmelemek için çok isteksiz. İki turbolu 2.0 litrelik BiTDI motorla donatılmış olan Skoda Kodiaq vRS, yedi saniyelik 0-62mph süre için 237bhp ve 137mph azami hıza sahip ve biz bunu ayrı olarak inceledik.

Eğer sizde bir Skoda sahibi olmak istiyorsanız güncel Skoda 2020 Fiyat Listesi için mavi linke tıklamanız yeterli olacaktır. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Otomatik Vites Araba Nasıl Kullanılır?

 Bir zamanlar sadece yaşlı sürücüler ve manuel araba kullanamayanlar arasında popüler olan otomatik arabalar artık sıradan. Bir manuele göre sürmek yalnızca daha kolay (ve daha rahatlatıcı) olmakla kalmaz, bazı durumlarda yakıt açısından daha iyi olabilir ve bakım maliyeti daha düşük olabilir. Ancak daha önce otomatik bir araba sürmediyseniz, tekerleğin arkasına geçmek çok kolay olabilir ve bir debriyaj pedalının olmaması ve vites değiştiricinin sunduğu seçenekler dizisi karşısında kafanız karışabilir. Şimdi gelin size Otomatik Vites Araba Nasıl Kullanılır? onu anlatayım. Daha fazla bilgi istiyorsanız mavi linke tıklamanız yeterlidir.  İşte hızlı bir şekilde nasıl başlayacağınız. Başlamadan önce Çoğu otomatik şanzıman, "P" (park için), "R" (geri), "N" (boş) ve "D" (sürüş) arasında seçim yapmanıza izin verir. Park yalnızca durduğunuzda ve arabadan indiğinizde kullanılmalıdır. Bu, şanzımanı "kilitler" ve kaymasını önler (ancak park hali

Honda Civic 2020 İnceleme

 Genel Bakış      Bir zamanlar sadece basit bir ulaşım olan mütevazı Honda Civic, arzu edilen ve sürmesi eğlenceli bir kompakt otomobile dönüştü. Sedan veya pratik bir hatchback olarak temin edilebilen Honda Civic 2020 , modele bağlı olarak 158 hp 2.0 litrelik dört silindirli veya turbo şarjlı 1.5 litrelik seçiminiz ile 174 veya 180 beygir güç üretiyor. Honda, en az donanımlı otomobil modelinde bile otomatik acil durum freni, uyarlanabilir hız sabitleyici ve şerit tutma asistanı gibi birçok standart sürücü yardım özelliği ile dolduruyor. İşin garibi, modern bilgi-eğlence özellikleri standart değil; temel LX modeli, radyo ayarı sunan ve başka pek bir şey olmayan küçük bir dokunmatik ekrana sahiptir. Temel model olmasına rağmen, Civic, çoğu alıcıyı memnun etmesi gereken kompakt bir otomobil ve biz de tavsiye etmekten mutluluk duyuyoruz. 2021'de Yenilikler Neler? Bunu söylemenin kolay bir yolu yok: Civic'in coupe gövde stili 2020 model yılından sonra öldü. Sedan ve hatchback model